Blickar ut över stadens alla ljus

Yes gott folk, jag har ännu en gång tröttnat så mycket på min blogg så jag nästan spyr på den. Jag kommer tillbaka när jag har tid för just nu pluggar jag för mycket (kollar facebook) och när jag har lite att säga till om. Har väl egentligen det men orkar inte riktigt anstränga mig. Men håll ut, man vet aldrig när jag uppdaterar igen! Det kan vara om en halvtimma, eller imorgon eller om en vecka. Men det är ju det som är spänningen i det hela eller hur?

SEE YOU SOON!
Pöss

Ps. Vet inte varför jag försöker få detta att låta som om att jag är en superkändis som ska resa bort på hemligt uppdrag. För jag lovar, inga hemliga uppdrag så långt ögat kan nå. Tyvärr. Ds
2009-11-05 @ 20:42:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0