Det finaste jag har.

Häromdagen satt jag i bamba tillsammans med tjejerna och åt mat. Efter ett tag ser jag att Mikaela sitter och kollar ut genom fönstret och plötsligt säger hon:
"Du är ljuset i tunneln, Emma."

Bara så där. Utan att jag, eller någon annan hade sagt någonting. Jag blev helt varm om hjärtat och visste nog inte riktigt vad jag skulle säga. Det är sånt här som får mig att inse hur underbara mina vänner är. Världsbäst är ni hela högen! Och Mikaela; jag tycker verkligen om dig. Du förgyller faktiskt mina skoldagar lite grann, bara så att du vet! PUSS PÅ ER
2009-11-13 @ 19:58:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0