I love the city tonight, I love the city always


Mariette kan vara en av de snyggaste personerna jag vet. Hon var grym igår och jag fattar inte varför hon ens hängde löst.

Igår efter skolan åkte jag in och mötte Filippa inne i stan, vi gick runt och mös och jag köpte en klänning som hon troligen också ska köpa. HIHI TWINS. Älskar den, men det gjorde lite ont att köpa den med tanke på min ekonomi. MEN jag har bestämt mig för att behålla den. Vi kommer bli ett bra team, jag och klänningen.
När vi åkte hem till mig lite senare på kvällen satt vi bänkade framför Idol och hyllade Mariette, Calle och Tove (tyvärr Reza också..)

Nu blir det lite plugg och MAT. Puss

 

2009-11-07 @ 14:27:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Stina

Grym är hon. snygg också

2009-11-12 @ 19:08:36

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0