Just tell me the truth and you'll be free

Jag har haft en helg som har varit hur bra som helst! Har en känsla av att tripparna till Helsingborg kommer bli en liten vana (hoppas jag). I fredags blev vi upphämtade av Stellisen och Patrik och hemma i deras stora fina hus möttes vi av en glad Clara. Vi var hemma och myste och snackade igen oss under kvällen och på lördagen gick vi in till stan för att mysa på café. Efter god middag förfestade vi hos dem och sen gick vi vidare till Claras kompisar på fest. Galet mycket som hände den kvällen, men kul hade vi!

Nu måste jag ta tag i mitt liv och börja göra matte. Har sjukt mycket att plugga. PUSS

2009-11-29 @ 18:04:32 Inspiration Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0