I'm on a mission and it involves some heavy touching

HEJ. Nu kan ni inte klaga på dålig uppdatering, eller hur! Små små simpla inlägg, men bättre än ingenting va? Har även kollat på att fixa tillbaka så att det syntes när jag har skrivit inläggen, men eftersom allt grejade och jag inte hittade rätt kod så blev det där uppe OCH två gånger. Så nu kan ni inte klaga på det heller.

Nu ska jag hem till Julia. Mys framför Top Model och Love Actually. Med nybakta cupcakes. Tjoo

Hittade en passande bild från i somras. Mammas skapelse! M-U-M-S


2009-10-25 @ 18:31:27 Foto Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0