What have we done to the world, look what we've done!

Efter en lång kaffe-fika på Espresso House åkte jag och Jenny till Bergakungen. Vi var spända och när filmen startade var stämningen nästan lite...helig på något sätt. Det kändes som att jag befann mig i en kyrka och jag kände hur alla såg på filmen med speciella ögon. Alla brydde sig verkligen om Micheal. Det var fint. Filmen var fin. Är glad att jag fick se den!

Förresten så ska jag jobba idag. På Scandinavium. SPÄND och nervös kan jag ju säga.. Men det går säkert bra! Nu ska jag vara lite duktig och skriva på läsloggen. Hej!

2009-10-31 @ 12:49:20 Musik Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0