The winter wonderland

Elin

Nora och jag. Hon kommer alltid vara min lilla gutt!

Påväg hem...

Anton

Tog massa bilder en dag i Høgegga med Anton, Elin och morfar.

Alla bilder är tagna av mig förra i början av året.

 

ÅH vad jag saknar ett snötäckt Trysil, långa dagar i backarna, mina kusiner och massa mys hela tiden. Vill bara att det ska bli skidsäsong NU så att jag får ta det där första, alltid lika befriande åket i backen. Känna spänningen och hur adrenalinet sprids i min kropp när jag åker nerför. Känna hur mjölksyran tränger sig på och hur hela kroppen arbetar och pressar ut energi. Att gå in på Sindre och ta en välförtjänd choklad eller en rykande het lunch för att ta av sig pjäxorna och sprida ut sig över bänkarna och känna mig så jälva underbart nöjd med att jag får vara med om detta och sen dra på sig allt igen och bara gå ut och köra järnet ut alla i backarna!

ÅH. Snälla. Vill bara ut dit NU. Fast först ska vi ha lite mysig höst med löv i hundratals färger. Och inviga den nya jackan. Ja, jag tycker faktiskt om höst/vinter halvåret. Massor!

 

2009-09-07 @ 14:16:48 Foto Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0