Insane madness

Nu är alla (okej överdrift men känner för att gräva ner mig själv i självömnkan) mina fina vänner ute och dansar och lever loppan medan jag ligger i sängen med Paradise Hotel och Facebook som mina bästa vänner. Sjukt att jag faktiskt är riktigt sugen på utgång idag igen egentligen, men jag sparar de pengarna till en annan gång. Kanske drar ut i morgon om det inte bara är jag som är på...

Hoppas verkligen att jag kan komma iväg till Stella till helgen också. Saknar henne galet mycket och vill verkligen ner till Skåne. Sen på lördag är det 18-års fest för Stina och sen troligen ut.

Nu ska jag fortsätta glo på danska idioter och snoka på Facebook. Puss!
2010-08-28 @ 23:47:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0