Rock and Roll Hall of Fame 25th anniversary okt 2009

Just nu sitter jag och kollar på Rock and Roll Hall of Fame som min söta pappa hade spelat in på boxern. Helt jävla magiskt. Hur har jag kunnat missa detta?
Jag var bara tvungen att dela med mig av detta underbara klipp med Bruce och Bono. Två av de största, bästa och mest otroliga jag vet. Fan vad jag längtar tillbaka till konserten för två år sen på ett fullsatt Ullevi med Bruce Springstreet & The E-street band. Och FAN vad jag är ledsen för att jag missade U2 i somras. Nu blire hänga på ticnet för att hoppas att (båda) kommer tillbaka till Götet snart igen.

Lyssna och njut. Och försök sätta in er på att jag kollar på detta just nu med ett grymt surround system på högsta volym. För tro mig, det blir aningen bättre då.


Bruce Springstreet & U2 - I still haven't found what I'm looking for

2010-01-27 @ 17:34:47 Musik Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0