KENT - MÅNADENS ERBJUDANDE

Kollade i tidningen idag och kom fram till att jag helt och hållet missade att Mando Diao spelade på Lisebershallen igår. De fick en väldigt bra recention och jag önskar jag var där. Har aldrig sett de live och det hade inte suttit helt fel alltså. Jag hade verkligen velat vara där tillsammans med Filippa, så kunde vi stå där och sjunga med som galningar. Men nej, har man en kompis som har skadat foten och som går på kryckor och ett minne som en guldfisk så går det inte alltid an.

Kamilla, alltså SDGFHDS jag vill verkligen träffa dig nu. Jag sitter och tänker på dig hela tiden. Kan vi inte bara ta sleepover'n right away? Jag lovar dig att vi ska ta den när vi båda kan. Jag saknar dig så mycket alltså. Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, vill vara nära dig nu. Vet att jag säger det hela tiden men jag saknar dig verkligen!
2008-03-08 @ 13:34:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

svar: aa de kan mans äga:D men vafan man ser ju inget i dom! haha

2008-03-08 @ 13:57:04
URL: http://klm.blogg.se
Postat av: kamilla

Hahahah, asså emma. du är sötaste i hela världen. hahaha. Jag saknar dig med, det gör jag verkligen. Och ja, men lät inte min snabba sketch om onsdags sovaöver skit bra? haha. Jag hoppas det blir av. Jag saknar dig riktigt jävla mkt jag med. en stooor blöt puss rätt på din kind :D

2008-03-08 @ 22:53:34
URL: http://kamillagorilla.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0