AUSTRALIA

Igår var jag på bio med mamma. vi såg australia.
jag grät mig igenom filmen - på riktigt.
jag fortsatte gråta när den var slut.
det var seriöst den bästa filmen jag någonsin har sett!
miljön, storyn, skådespelarna...ja, allt!
jag kan inte förklara hur bra den var, men den är så braa! åh blir helt salig bara jag tänker på den!
kan inte säga så mycket mer än; SE DEN!

annars har jag inte fått mycket gjort idag. jag har varit på träningen; där jag sög och inte gjorde någon nytta över huvud taget. sen har jag inte börjat packa och jag ska åka imorgon klockan 10. jag har inte hämtat datorn hos jenny...
och jag sitter här. ibland blir jag så trött på mig själv och vet inte vad jag ska göra.
jag ska i alla fall gå och äta lite korvstroganoff nu och få tillbaka kraften att göra någonting!

ps. åker till trysil imorgon kl. 10. kommer hem på söndag. hej! d.s

2009-02-07 @ 18:13:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisen

emma, nu har jag börjat igen. var är dina inlägg? :(

2009-02-16 @ 17:28:25
URL: http://bittersweetweekdays.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0