Come on friends get up now, you're not alone at all!

Om exakt 29 dagar (28 imorgon) åker jag till London igen! Jag har stenkoll på nedräkningen och jag vill dit mer och mer för varje dag som går! Saknar min lilla bror så mycket och staden, shoppingen, stämningen, folket och hela rubbet. Det ska bli helt underbart att få åka dit igen!

Det enda som är lite småjobbigt är att jag har bestämt mig för att jag inte ska köpa någonting förrän jag åker. Vilket kommer att bli...svårt. Inte blir det lättare av att jag vet flera olika saker som jag vill ha och behöver...Nya svarta jeans, shorts från zara, jacka osv. Men jackan blir det nog, den betalar jag inte själv så det gills inte!
   Men när jag väl kommer dit så kommer jag ha massa cash med mig och det kommer bli så roligt. Det är mycket roligare att ha saker som inte andra har och som har en bakgrund. Inte bara massa h&m skit. Det är inte därför jag åker till London. Verkligen inte. Nu har jag utforskat det mesta runt Oxford Street och de stora gatorna i samma område. Nu har min bästaste bror hittat massa second hand affärer (som vi aldrig hittade sist) som han har sagt att jag kommer att älska! Han är så söt så min lille blol.

Men självklart kommer jag inte kunna slita mig från Oxford heller. Jag tror inte jag behöver säga så mycket mer än Topshop. ÅH jag längtar så himla mycket! Marknader, Hyde Park, Camden, Notting Hill, maten, Anton, staden. ALLT.

Nej, nu ska jag gå och forsätta drömma mig bort. Twiligt blir det nu och sen sängen. Jag börjar kvart i tio imorgon. Så jävla skönt! Godnatt!


En bild jag tog förra året i en av alla tusentals pubar i samma mysiga stuk.

2009-05-13 @ 21:59:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah förstår den jobbiga känslan att inte kunna köpa något för man vill spara (jag är i den sitsen nu) men det e ba o kämp' på :-D

2009-05-13 @ 23:29:54
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: kajsa

aa :) ska jag beställa den?

2009-05-14 @ 19:41:43
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0