HØSTLOV

Har inte skrivit på hela veckan, har bara varit hemma en dag.

Måndag: klockan halv 10 var vi på væg till køpenhamn,
jag, jenny, jennys mamma och min. jag hade tre mysiga dagar i danmark
och hittade allt lite køp. mycket fika, god mat och shopping.
och också en del kort i hissen/badrummet før min och jennys del.
en del ryck och massa skratt såklart!

Onsdag: var hemma igen från køpenhamn vid 18 och packade om
infør norge. åkte också upp till helen och kollade på ga.

Torsdag: åkte med mamma till trysil som sagt, kom fram på dagen och
ær nu i norge. imorgon ska jag træffa lisen :)

så intressant har mitt høstlov varit.



kænslan i magen vill inte førsvinna,
jag vet inte vad den vill få fram.
orkar inte med det længre bara.
vet inte hur jag ska vara.
jag ønskar att det kunde vara som førut...
/em
2007-11-02 @ 19:41:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0