Kent - Sundance kid

Gick ner till Sandra idag vid 18 tiden.
Det var mysigt, kollade på Idol och tjockade oss.
Med glass. :)
Hallon sorbet och vanlij glass med krossad choklad om jag ska vara exakt.
Fyfan, jag kommer inte behöva äta glass på ett tag i alla fall.
Har fortfarande ont i magen.

Jag vill inte se er såhär. Jag vill att ni ska vara glada, jag vill kunna
göra er glada. Jag vill bara att ni ska må bra!
Ni är värda ett underbart liv, en rättvis värld. Ni är för bra för att
må såhär dåligt. Vad det än är som trycker ner er, är jag villig
att göra vad som helst för att hjälpa er.
Jag finns här för er i alla lägen, jag vill att ni ska veta det.
Jag älskar er alla så högt, och jag tror inte att jag behöver
nämna några namn. / Eran <3

Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
Vilken färg har själen, älskling?
/emma
2007-09-06 @ 22:06:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0