Everything is not lost.

Igår var jag som sagt med Kamilla. Jag tog bussen hem till henne och vi hade det jätte mysigt. Vi snackade mycket (som vanligt) men det är ingenting jag klagar över, tvärtom! Jag älskar att sitta på Kamillas rum och snacka. Det behövdes.
Sen åt vi bulle med Viktor och efter ett tag åkte vi hem till mig. Vi gjorde typ ingenting här, förutom att Kamilla kollade igenom ALLA mina bilder från Klassen-mappen på min dator. Och tro mig, det är mycket bilder där.
Efter det gick vi ner till ica och bestämde oss för att köpa glass. Gick och satte oss på en bänk och åt direkt ur burken. Det är godast så. Gick och träffade Sadde ute i knotten ett tag, vilket var längesen och sen åkte Kamilla hem. Tack för en mysig dag bebben!

Och idag då? Ingen aning om vad jag ska göra. Vaknade för typ 45 minuter sen så jag är väl inte riktigt med än. Puss!
2008-06-17 @ 13:47:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

emma. vi borde ha sovit över igår. haha.

vi måste göra det för jag känner precis som du att man inte har ngt att göra typ. alla är borta så det blir inga fester typ. Men vi får sova över hos varandra tills vi känner att "idag blir det en kul dag" hahaha.

2008-06-17 @ 22:09:41
Postat av: kamilla

dock hade jag kul idag för jag var med oskar. men jag har aldrig ngt planerat liksom. :)

2008-06-17 @ 22:10:32

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0