I NEED TO SPEAK MY MIND

sitter här och "bubblar" som min bror säger. underhållande men jag har ont i händerna.
sitter här också och funderar över hur många fjortisar det går på våran skola. herregud, okej att vi har varit där men vi var väl ändå inte SÅ? jag vet inte vad jag ska säga egentligen, men det är rätt underhållande att kolla på ändå. men jaja, nog om dem här. visste ni föresten att jag numera är rankad som emma 'målgöran' eliasson på facebook? det är en ära sofia, det är en ära. PUSS

image233
2008-05-22 @ 20:06:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahah bra för de skall de vara!! Det är inte alla som platsar i mitt lag!!

2008-05-22 @ 21:53:13
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0