YOU HAD ME BUT NOW YOU DON'T

Tänk om man hade ett utseende som sienna miller. det hade väl inte varit helt fel. plus att jag vill också ha en sån fin fläta i mitt hår, synd bara att jag inte har någon koll på hur man gör den.

image203

gårkvällen var minst sagt intressant. vi var några stycken i ett öde äckel hus och det hände väl en hel del. sen gick vi hem till robert och snackade och hade det allmänt slappt men roligt. (torre kunde aldrig sluta skratta, jenny halvsov igenom sig hela kvällen, erik fattade ingenting, jag blev hackad av torre osv) puss!


2008-05-17 @ 13:02:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa M

Det är ju en utåtbakad fläta istället för inbakad. Istället för att lägga de tre slingorna över varandra när du flätar så lägger du dom under varandra. Kanske lite dålig förklaring men det blir fint! :)

2008-05-18 @ 13:16:03
URL: http://limy.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0