Full of anger, hate and empty words.

Jag säger som Stina:
"Jag kommer bli ledsen när jag får IG på spanska provet på fredag."

Just nu orkar jag verkligen inte lägga ner den tid som jag egentligen borde lägga på spanskan. Eller..sen när har jag gjort det över huvud taget. Men man kan ju tycka att det är på tiden att jag tar tag i det på riktigt eftersom vi har ett stort grammatik prov (PLUS hela bokens glosor som vi har haft) på fredag. Jag vet redan nu att det kommer gå åt helvete och jag vet ännu mer att jag kommer faila totallt på nationella i spanskan.

Fast fan vad ledsen och arg och besviken jag kommer bli om det står IG på mitt betyg. Det vill jag ju verkligen inte. Mitt mål har ju hela tiden varit att klara av spanskan och få G. Inte mer. Inte mindre. Inga höga krav för ett öre.
Så nej. Nu måste jag. Nu måste jag träna på presens och perfekt och futurum och allt vad det är. Fast fy fan vad det suger.

Bedövar min sorg med lite Mando Diao och kiwi. Tjing!
2009-04-21 @ 20:19:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

lycka till emmutt!!:-)

2009-04-22 @ 15:33:32
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0