Jag vet; jag hatar min blogg lika mycket som alla andra just nu.

Som ni kanske har märkt har jag inget vidare "blogg-humör" och jag har inte haft det på ett tag heller. Jag saknar insperation, har ingenting roligt i gaderoben att visa, orkar inte lägga in bilder från kameran osv. Orkar inte ens gå in på bloggen längre för jag tycker den är så tråkig.
Jag behöver förändring, men jag vet inte hur jag ska göra om bloggen...

Men det börjar faktiskt kännas lite som att jag håller på att få tillbaka suget efter att skriva och jag vill ju inte göra er (mina trogna läsare) besvikna när ni klickar in på lilla bloggen.

Imorgon är det i alla fall studiedag så jag ska ta mig i kragen och göra ett försök med att lägga in lite bilder från Trysil och så där. För jag tycker trots allt att det är kul att blogga!
Godnatt! / Emma



Jag önskar att jag var lite mer intressant som Cloë.
2009-02-23 @ 23:38:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0