Just nu vill jag bara tillbaka till London!!


Jag saknar att få kolla på alla underbara byggnader.

Jag saknar mitt och Antons lyxiga hotellrum och känna mig som en royalty

Jag saknar alla brittiska, idylliska pubar

Jag saknar mekka (Topshop butiken) och att kunna gå barbent utan att frysa.

Jag saknar att åka coola bussar och känna mig som en London-bo.

Jag saknar alla små söta butiker fyllda med cupcakes.

Jag saknar att äta frukost på bl.a Starbucks

Jag saknar att lyssna på brittisk musik tillsammans med Anton på rummet. Hela tiden.

Jag saknar alla underbara gågator och ja...RUBBET!

Och jag saknar verkligen min bror. Blir helt ledsen när jag tänker på att han snart flyttar. På riktigt...

Åh...det är jobbigt att sitta och tänka tillbaka till London. Jag älskar London. Trots att jag bara har varit där en gång. Det är som är man träffar en ny person; man vet helt enkelt efter första mötet om det klickar!
  Istället för att fortsätta sitta här och vara nostalgisk och ledsen (för att Anton ska flytta) så borde jag förflytta mig till sängen. Klockan är ju trots allt kvart i ett och även om jag har studiedag kan jag inte sova allt för länge imorgon.
NU säger vi Godnatt!


2009-02-24 @ 00:44:26 Foto Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0