And our dreams will break the boundries of our fear

Brandon Flowers  - Crossfire

Det har snackats ett tag om att Brandon ska satsa på solo-karriären inom en snar framtid och nu har hans första singel legat ute några veckor. Jag älskar The Killers men jag tror att Brandon kommer klara sig kanom på egen hand också. Jag tycker att låten är riktigt bra och att texten är jättefin. Brandon har gjort ett riktigt bra jobb och jag hoppas på mer musik från hans håll/ The killers (det var fan ett tag sen nu..). Lyssna och njut!
2010-08-30 @ 00:37:21 Musik Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0