I want the world to see...

Jag kan inte sova. Är helt utmattad men kan ändå inte somna, hur irriterande som helst. Tror jag har skapat mig själv seriösa sov-problem. Riktigt illa. Fast... Egentligen gör det inte så mycket att jag inte kan somna (i alla fall inte just nu, det lär ju kännas annorlunda när jag ska upp om några timmar) för nu kan jag läsa Harry Potter (sista boken, andra gången - fortfarande lika otroligt bra) hela natten! WIHO.

Ps. Sjukt många paranteser det blev i detta lilla inlägg... Fint.
2010-08-30 @ 00:31:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0