I'm up in the woods



Sitter i min säng, lyssnar på Bon Iver och dricker apelsin juice. I dag har jag mått som jag har förtjänat efter att ha sänkt en vinare och x antal öl igårkväll efter att ha varit sjuk i en vecka. Jag vaknade upp med alla kläder (strumpbyxor, en tight klänning, jacka och smycken) på mig i chock och insåg redan då att detta skulle bli en riktigt lång dag.
En väldigt random kväll, men riktigt rolig! Ett under att jag kom ihåg att jag skulle åka hem och att jag ens höll koll på tiden. Riktigt bra jobbat av mig måste jag säga. Minus för att jag inte kom till Nivå och kunde hänga lite med min polare Erik Hassle. Det hade säkert kunnat bli en fin kväll...

Mitt rum ser ut som ett rent helvete (och luktar apa för den delen med) så nu blir det dags för städning. Riktigt roligt en lördagskväll när andra är ute och dansar. Men vad gör man inte?
2010-08-28 @ 18:35:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0