I've been where you're standing, I know how it hurts.

Förra veckan när vi satt vid matbordet berättade pappa för mig och mamma att han ska till USA igen med jobbet om någon vecka. Det första jag tänker på tänkte tydligen också mamma på för vi båda sa exakt samtidigt: "åhh, då kan du köpa converse!" hehehe

Så det jag ligger här och tänker på (när jag egenligen borde sova...) är vilken färg jag ska ha på dem. Jag är helt säker att jag vill ha ett par låga, eftersom jag redan har ett par höga. Men färgen... just nu är jag inne på antingen jeans blåa, gråa eller lila.

Därför blir kvällens fråga: Vilken färg på converse ska jag ha?
2010-01-24 @ 23:58:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: k

Jag har ett par jeansblå och de är läckra! Så jeansblå!!

2010-01-25 @ 12:12:58
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/
Postat av: Viyan

LILA för fan!!

2010-01-25 @ 20:50:26
URL: http://hejbitterfittorna.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0