You know you're the only one I see

pic: olsensanonymous

Ligger i sängen med laptopen och lyssnar på fin musik. Drömmer mig bort till sommar, Spanien, pasteller och sena nätter. Vill inte ha vinter längre, jag vill inte vara sjuk och jag vill verkligen inte plugga.

Just nu saknar jag Stella och Clara väldigt mycket. Och Filippa..herregud vi har inte setts på...en vecka? Är det mer? Alldeles för lång tid..

 

Hate to say it men nu måste jag plugga. Har dragit ut på det hela dagen och jag orkar inte sitta sent ikväll och svära lite åt mig själv för att jag var lika dum som vanligt och väntade med det till sista minuten. Hej hej!

2010-01-24 @ 14:47:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0