Can you feel it?

Det var ett LÅNGT tag sen jag skrev i min lilla blogg senast. Flera månader. Kände bara en dag att "Njae, vi har haft en bra tid tillsammans men enough is enough!" och efter ett litet vredesutbrott la jag bloggen bakom mig. Och skönt har det varit, väldigt skönt för att vara exakt. Fast ibland har jag gått in på bloggen, mest för att försäkra mig själv med att den inte har försvunnit helt och hållet. Så mycket hatar jag den inte. Det finns för mycket i bloggen som jag inte vill ska försvinna på riktigt.

 

Vad som har hänt den senaste tiden är väl... mycket och ingenting. Har nu äntligen gått ut tvåan och har klarat av några helvetes-månader. Men jag har haft väldigt roligt de senaste månaderna också! MYCKET TREVLIGA SAKER HAR SKETT.

 

Tänkte i alla fall ge bloggen en ny chans. Vi får se hur länge det håller i sig, men vi softar lite på det. Tills nästa inlägg dyker upp tycker jag att vi lyssnar lite till på Oskar Linnros. Vilket jag gör dagarna (och vissa nätter) ut nu förtiden. PUSS

2010-06-20 @ 16:05:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0