Denna helgen borde finnas med i historieböckerna.

Herregud vilken jävla helg!! Jag vet inte riktigt var jag ska börja, är så GALET mycket som har hänt. En helg på Marstrand med tjejer över midsommarhelgen kan ju vara något av det mest spårade som har inträffat. Vi lyckades verkligen med våra planer och vi hade det galet roligt. Mycket skratt, vin, rosé, båtar och jag vet inte VAD. Efter denna helgen har vi breddat våra vyer, minst sagt. Slänger in några bilder från Sofias kamera istället.

Edit: Okej EN bild. Bloggen vill inte samarbeta.

 

 

2010-06-28 @ 15:27:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0