I can't live with or without you

Idag är en sån dag när jag inte orkar någonting. Så fort jag kom hem från skolan dök jag ner i soffan och låg där hela dagen, kollade på dåliga program och orkade inte röra på mig.

Jag har inte pluggat någonting idag. Och jag hade planerat att jag skulle göra både det ena och det andra idag. Egentligen är jag sjukt stressad, men min kropp och min hjärna tycks vara på en annan planet idag eller något. Orkar inte ens tänka på att jag är stressad. Orkar inte ta tag i någonting och ligger bara här i min säng med pyjamas och lyssnar på u2.

Imorgon kommer jag få en helvetesdag. Jag måste plugga väldigt mycket och sen ska jag jobba... Inte så jävla roligt faktiskt. Men jag antar att jag får skylla mig själv. Nu ska jag gå och sova. Godnatt.
2010-03-01 @ 21:17:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0