And I'm losing all ambition, I'm a ghost

Okej, jag har inte uppdaterat någonting om veckan. visst, ingen bryr sig säkert
men jag har ändå ingenting för mig.

måndag: skolan började, men slutade innan 12. kajsa kom hem till mig och vi kollade
på heartbreak hotel (jag tröttnar aldrig på den filmen) och sedan kom sofia och julia.
mötte jenny på bussen på väg in till nrj in the park. vi var där typ 16:30
och sen kom mera folk. haha, vi stod och väntade på att det skulle börja
och höjdpunkten var ju självklart hellogoodbye och timbuktu.
(HAN PEKADE PÅ OSS, TIMBUKTU PEKADE PÅ OSSSS!!!!)

tisdag: skola igen, och jag kommer faktikst inte ihåg vad jag gjorde senare på dagen..
hjälp mig komma ihåg! haha

onsdag: skola igen, och jag kommer faktikst inte ihåg vad jag gjorde senare på dagen..
hjälp mig komma ihåg! haha

torsdag: skola igen, och jag kommer faktikst inte ihåg vad jag gjorde senare på dagen..
hjälp mig komma ihåg! haha

fredag: skola och senare på kvällen kom tjejerna hem till mig på middag och
mycket roliga ting. vi körde en repris, intervaller. (julia och jag skapar traditioner, haha)
sandra och jenny sov också hos mig :)

lördag:
sandra stack tidigt för att spela match. jag och jenny degade framför tv:n hela dagen.
och senare på kvällen var det kräftor och annat gott här!
efter att vi ätit klart körde vi ner till lisa där maria och olivia var. vi kollade på shrek 2 och degade lite till.
mycket mysig kväll :)

söndag (idag): än så länge har jag pluggat och bara softat. känns bra att vara ute i god tid med läxor/arbeten.
jag älskar att planera!
får se vad som händer senare, för jag orkar inte sitta här och plugga hela dagen!
TJARÅ.

2007-08-26 @ 14:22:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0