Efter regn kommer solsken

Dagen/kvällen igår var bara så mysig. Var nere vid sjön verkligen hela dagen med sofia(eller jag kanske ska säga koss, sofia?) julia, jenny och kajen! (Badade till och med!)
Och senare på kvällen åtrrvände vi till sjön och grillade marshmellows(jag kan fort. inte stava till ordet, haha)
Det är så sommren ska vara!
Inte för att jag har haft en dålig sommar. Okej, inte världens bästa väder- men världens bästa vänner!
Jag ska försöka få tag i Filippa idag tänkte jag, vi har inte gjort någonting själva på jättelänge..
Och talk about DANSEN!!! :)

Och igår fick jag vecko revyn, mmmm så gott!

/ schlm

updt.
jag tror inte jag kommer kunna vara med pippen min, hon är med jenny... :((((( mycket sad.
+ att jag har redan lärt mig någonting nytt idag: det stavas faktiskt INSATS! :)
2007-08-08 @ 11:15:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0