kiss me 'til the morning light

jag vet ingenting. spärren är där igen.
panikslagen funderar jag på hur jag ska komma förbi den.
fan rent ut sagt.

jag har inte funderat på det, på riktigt, på ett tag nu.
men jag vill inte att allt ska komma tillbaka, inte en gång till.
men jag ska vara stark, vad det nu innebär.
jag ska inte visa mig svag, jag ska inte låta er se.

det är som på ett mattetal; det är skitsvårt och utan hjälp kommer jag inte klara av att lösa den.
jag har liksom fastnat där, just på den frågan.
"vad ska jag göra?"
jag vet inte, ingen vet.


evanescence, på hög musik. hennes underbara röst överröstar allt
omkring mig.
snälla, låt det få ett slut.

/emma.         (sofia, tack! <3)
2007-08-30 @ 20:40:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0