Never take me back to the neon lights

Okej efter att jag kom hem från filippa så åkte jag vidare till helena för att äta tacos och chilla med
tjejerna. det var mös och roligt
efter ett tag begav vi alla oss hemåt för att göra annat.
stod utanför sandras hus ett bra tag och pratade om allt och mycket mer. mycket bra
sedan hade jag min 2 minuters promenad till mitt hus så jag begav mig hemåt jag också.

Dagen efter gick jag ner till sandra för att äta frallor och annat smarrigt till frukost!
spenderade också dagen hos henne och mig, mycket trevligt.
sen frågade hon mig om jag hade lust att följa med henne till stan och passa malte(en hund)
och kär i hundar som jag är - så tackade jag självklart ja!
hon sov sedan hos mig och idag har vi varit inne i göteborg hela dagen typ, köpte en t-shirt och klämma!

I want it back the way it was, but somehow- I don't!
2007-08-15 @ 22:49:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0