Sista kvällen

i fredags var jag med lisa och maria på twisted feet. fyfan vad grömma alla var alltså!
verkligen förebilder! när jag stod där, kände jag hur det ryckte i hela kroppen.
jag var helt uppspelt - jag ville också dansa!
och herregud, dansen börjar inte förän den 10/9.
det är fan långt kvar kan jag säga..
och nästa termin ska jag självklart fortsätta disco, men jag vill testa på street en gång till!
får se hur det blir med det, för sist var det ju inte så bra.

och igår var jag med maria och lisa(haha, igen!) på något disco.
sällskapet var bra, men inte musiken.
+ att majoriteten var blattar.
(de skrek t o m ut: är det några här från bergsjön?! och det fortsatte i evigheter.
och där stod vi, från landvetter och blev nästan förvånade att de inte frågade om någon
var från landvetter. (nästan)
men det var bra emellan åt och jag hade roligt.

och yes, idag ska jag in till stan med kajen!
mycket mycket trevligt, har inte träffat tjejen på ett tag nu.
och jävlar, idag är det verkligen sista kvällen.
hoppas det blir bra och att vi har kul!
pusssen  
2007-08-18 @ 12:53:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0