BUT IF THE SILENCE TAKES YOU, THEN I HOPE IT TAKES ME TOO

Dansuppvisningen igår och WAAAAAH fy fan vad jag älskar det!
förutom två missar gick det bra och jag hade så kul så det går verkligen
inte att förklara. skakade aslänge efter och var helt pepp
så jag kunde inte somna.
vill inte vänta hela vintern nu tills det börjar igen, men jag räknar ner.

för de som vill veta så ska jag faktiskt baka pepparkakor idag.
och eftersom jag inte tycker om pepparkakor så mycket,
så kunde jag inte motstå att ta lite(mycket) deg förut!
puss på er

2007-12-10 @ 19:14:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

vad skoj att höra att det var så skoj :) I wish you all luck and happiness in life, babe.

2007-12-11 @ 16:54:29

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0