23 juni, sunday

okej, nu vet jag att det inte är så konstigt i alla fall. det är så, det visar du väldigt bra.
men jag vill ändå inte att det ska vara så, varför kan du inte ha flera SAMTIDIGT?
ska alla dessa år och dar gå i ide? ska du komma tillbaka till mig när du själv känner för det?
det är inte rätt, varken mot mig eller henne. du vet hur mycket vi älskar dig, och jag tror att det är
därför du gör så. du utnyttjar att du vet att vi alltid kommer finnas och vänta.
jag älskar dig grymt mycket.

sandra och helena kommer hit soonie, mös.
2007-06-24 @ 19:54:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

:( finns det ngt jag kan göra ? <3

2007-06-25 @ 03:20:39

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0