it's time to be a big girl now, and big girls don't cry

helskön helg! jag like pippen

Jag saknar dig så att jag nästan börjar gråta när jag tänker
på det.
Varför har det blivit att vi inte ses så mycket? Jag vill ju träffa dig hela tiden!
Jag vill att du ska vara glad, för när du är glad är jag det.
I sommar är det våran tid. Jag hoppas mer än allt att du kommer kunna träffa mig.
Jag förstår att det är jobbigt för dig, att alla vill vara med dig(den enda förklaringen är
att du är bäst) och jag väntar tills du har tid. Men snart kan jag inte vänta längre, jag spricker!!
Jag längtar efter ditt skratt, din trygghet. För jag känner mig trygg hos dig.
Du är så himla mycket för mig, du ska ha det bästa!
Jag älskar dig Kamilla Elali
/din
2007-06-03 @ 20:16:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

FYFAN EMMA ! du får mig att börja gråta ! damn vad jag älskar dig sötnos <3

2007-06-06 @ 17:11:58

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0