justin timberlake - min gud!

ÅH igår - det funkar inte att förklara så att andra fattar hur underbart det var.
jag kunde inte sluta gråta i början, jag kunde inte förtå att jag var där.
jag och jenny, med våra nyköpta justin tröjor och varsin affisch som vi hade
lämnat in så att vi slapp hålla dem.
det var den galnaste kvällen jag varit med om på länge!
(jag fick till och med massa öl på mig och i mitt hår, äckligt as. jag har fortfarande kvar det!)
och efter att natasha bedingfield varit som förband, så kom han äntligen in.
alla i hela scandinavium skrek som fan och alla stod upp.
vi stod hela tiden, jag satt bara en gång typ. jag har aldrig varit med om ett sånt
jävla drag alltså. och sen kom också timbaland him self och fick upp stämningen
ÄNNU mer! han och en till typ beatboxade och gjorde rekalm för psp och massa.
men det var grymt ändå. när timbaland ba: SAY WE LOVE TIMBALAND!
haha, och alla bara skrek ännu mer! SHIT ALLTSÅ!
alltså det var den bästa kvällen jag varit med om.
MÄNNISKAN DRACK TEQUILA OCH "SCHKÅL": ADE MED HELA GÖTEBORG.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR HONOM, HAN ÄR VERLIGEN BÄST!

justin timberlake: I can't belive that this is my JOB! Becuase it's so FUCKING cool!

image2
2007-06-26 @ 10:59:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0