cansei de ticar triste, chorando por você

When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more then ever know that we'll still have eachother
(Jag hatar låten för jag har något emot Rihannas röst, men texten är bra.)

Ja, en ny dag. Fredag, gott som fan och ska snart göra mig i ordning inför
kvällen hos Jenny.
Förövrigt sög det igår hos mina kusiner, vi har verkligen ingenting gemensamt.
Sitter här och pluggar lite smått och väntar på samtal.
Jag uppdaterar kanske senare.

 Det kommer aldrig bli som det var förut
love M
2007-05-18 @ 12:55:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0