Prao dag numero cuatro

You're cinematic razor sharp
A welcome arrow trought the heart
Under your skin feels like home
Electric shocks on aching bones


Åh, fatta vad på bra humör jag är idag va!! Blir så HAPPY av att servera, le, hjälpa till
och vara allmänt social mot alla gäster/personal!
Detta har varit den bästa veckan på länge! Så jävla kul!
Lätt att jag skulle kunna tänka mig att sommarjobba där, eller på en resturang
över huvud taget, om de tar emot det!
Skulle inte tveka en sekund, na-a. Synd bara att det är sista dagen som jag är ute som servitris imorgon bara..
Sen är det 3 dagar inne i köket som väntar. Hej kom och hjälp mig.
Och sen var det lite sad idag, för en tjej som heter Bea hade sin sista dag idag på Hard Rock.
Hon skulle vidare och bli hovmästare på Tvåkanten. (Tror det hette så i alla fall..)
Hon var lätt den som var mest social och snäll!
(Hon tyckte faktiskt att jag och Torkel(...) var de bästa prao eleverna
hon kunde minnas på länge!)

Imorse fick jag en broschyr från STS, om språkresor sommaren -08.
Lätt att jag vill det!!  Bara att det billigaste för resan är typ 11 200 eller något.
Om man ska till USA kostar det EXAKT 26 785 :- palla liksom.
Men jag vill nog åka till England eller Spanien någonstans!
Fatta vad kul; vara borta mellan 2-4 veckor och träffa poolers, ha kul och lära sig! :D

Nu måste jag fortsätta med mitt svenska arbete, hata skolan.
HEJDÅ!

2007-05-11 @ 21:03:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0