will you always be my sholder?

Se mitt stora problem är att mina problem
är så pass små att de knappt räknas som problem
men dom gör lika ont för det så sjung med


Första dagen på praon och jag är helt slut. Praoar på Hard Rock Café, och det är mega kul!
Min första vecka kommer jag spendera i resturangen, som servitris mm.
Och mina fötter kommer DÖ!
Fyfaan, det bara skriker smärta om dom efter en dag. men, det är kul ändå!
Det känns verkligen inte som att detta var första dagen,
alla är assköna och det känns som att jag känner alla och alltid har gjort det.

And yes, vi kommer nu spendera 2 veckor med Torkel & Per. Ursäkta mig men..HAHAHA!
Deras namn är kanske inte världens snyggaste, men Torkel var faktiskt snäll  ;)
Fast, jag kan inte sluta flina så fort jag hör hans namn och jag tänker
på Torkel i knipa så fort jag ser honom. mihihi

Nu ska jag gå och bada mina små fötter. (arma trötta fötter)

Lev i nuet, tjarå.
2007-05-07 @ 19:52:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0