BESVIKELSE FÖLJS AV BESVIKELSE, SÅ VARFÖR INTE BARA STRÖ LITE SOCKER PÅ?

Måste börja inlägget med att säga hur sjuk kväll
det var igår. ja, herregud. men kul var det i alla fall!
tack tjejer för en kul kväll, och ett plus i kanten för sandra
som stod för huset och det mesta andra också.
PUSS PÅ ER.

prao nu i 2 veckor och det ska bli så skönt.
inga läxor, prov eller något.
gååttt.

min dag idag kommer nog vara rätt lugn.
ska i alla fall börja med att lägga ut lite saker på blocket
som jag inte ska ha längre från rummet.
waaaaaaaaaaah, kan inte vänta tills jag får
börja ändra och fixa i mitt rum.
ÄLSKAR DET :D

2007-11-18 @ 13:06:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0