IF YOU WANNA CHILL, HAVE A PARTY COME ON EVERYBODY

Sista dagen idag på praon och det suger.
kommer sakna alla barnen och fröknarna också.
har kommit in i att vara på dagis och det kommer kännas
så fel att komma tillbaka till skolan igen..
mitt hopp just nu är jullovet, tack gode gud!

känns sorgligt och tråkigt att jag inte kommer
ta min cykel till borgåsens dagis och sedan gå in till alla barn
där de ger en så mycket kärlek.
det är så roligt när de blir jätteglada när jag kommer
in innanför dörren och de springer till mig och kramar
om mig. som sagt, jag kommer sakna det.

och idag fick jag en liten julblomma och ett kort från alla
som moa gav mig. jättegulligt!
och; när andra fick välja saker ur en affär efter sin prao
så fick jag kärlek och glädje!
den du!

äntligen fredag som sagt och jag vill bara slappa och
kanske mysa med en film med ett roligt sällskap.
men vi får väl se vad som händer.
/puss på er
2007-11-30 @ 15:55:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0