listen to YOUR heart..

Jag gick hem ifrån skolan idag, hade så sjukt ont i magen.
klarade knappt av att cykla hem..
så jag dök rakt ner i sängen igen och sov till tolv.
det behövdes verkligen ska jag säga.
så suck it all up ni som var i skolan.
(speciellt ni på önneröd som hade amazonas dag som jag slapp)

Sometimes you wonder if this fight is worthwhile
The precious moments are all lost in the tide, yeah
They're swept away and nothing is what it seems
The feeling of belonging to your dreams
/em
2007-10-24 @ 14:07:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

du slapp faktiskt ingenting, amazonas killen var ut gullig och vi hade roligt i skolan :D. maaah

2007-10-24 @ 18:34:35

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0