det vackraste jag vet.

jag kommer ihåg första dagen du kom, alla var så uppspelta
för att du skulle börja i våran klass.
innan vi ens kände dig, visste vi att det skulle bli hur bra som helst.
vi hade liksom ställt in oss på att du skulle vara jättebra!
det fanns ingenting annat.
och vi behövde inte vara rädda för att bli besvikna när du kom.
ditt leende är någonting jag är beroende utav.
hela dig, jag behöver dig. och det har jag alltid gjort.
du är så bra hela du, jag kan inte rå för att älska även
dina dåliga sidor.
så många underbara och hemska minnen jag har med dig.
jag vill inte att vi ska komma ifrån varandra,
utan dig är jag ingenting.
jag älskar dig så högt att det inte går att förklara.
du är min bästa vän, jenny rinne.

kamilla jag saknar dig. jag behöver dig smarta, roliga, söta, underbara KAMILLA!
det har gått allt för lång tid sen sist, jag behöver mer tid för oss-tid.

2007-09-12 @ 22:07:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig med, åh vad glad jag blev när jag såg mitt namn :) jag älskar dig baby, mkt

2007-09-12 @ 22:21:23
URL: http://kamillagorilla.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0