drive slow homie, you never know homie.

min dag började inte bra någonstans igår.
men den slutade upp lyckligt, åkte upp till min plinne.
där var lite små trevligt folk, och efter att vi släckt alla lampor
och krypit på golvet för att killarna inte skulle se oss, så gick vi ut
till dem och var sociala.
och yes, jag fick mitt skrattanfall. det var så jävla roligt!
tack för alla roliga historier om lennart wall och birgitta a.k.a påsk-kärringen.
hahaha, skrattar bara jag tänker på det!
alla ni gör mig lycklig helt enkelt :)

och idag skulle jag egentligen in till stan med mamma för att kolla på jacka,
men vi bangade det. ska till m&m senare på middag, och för en gångs skull
tycker jag att det ska bli roligt! har inte träffat dem på hur länge som helst..
jaja, roligt för er att veta.

/emma
2007-09-16 @ 12:34:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0