it's all about dancing

första danslektionen idag, har saknat det hur mycket som helst.
egentligen önskar jag att det höll på året runt, men tyvärr är det inte så.
en sommar utan dansen är FÖR länge.

men jag mår fortfarande inte helt bra. det dunkar i huvudet när jag hostar
och jag måste hosta för jag har ont i halsen och blaa.
fyfan vad det är inte är kul att vara förskyld.
så jag får se om jag kommer till skolan imorgon.
vill vara med alla, men samtidigt orkar jag inte när jag inte är helt frisk.
så nu ska jag nog ta och försöka sova,
wish me luck!

sweet dreams
x and o
2007-09-10 @ 21:48:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0