Jag måste verkligen sluta låtsas som att det regnar.

tom tom tom tom...
fan fan fan fan!

jag vet inte hur jag ska bete mig.
jag förstår inte varför jag reagerar på det
sättet som jag gör, när jag ser dig.
varför blir jag helt tom?
fan, jag vill inte det här.

jag säger inte såhär för att jag vill ha andras medlidande,
men det kommer ändå inte bli någonting.
mitt självförtroende är på botten, för jag vet
att du inte tycker jag är någonting.
jag är inte snygg, jag är inte.. aa vad fan det nu är de är ute efter.
jag dissar mig själv hela tiden när det gäller sånt.
det är nog därför jag är så jävla kräsen.
jag tänker att han är för snygg, för bra för mig.
VARFÖR FAN GÖR JAG DET?!

detta går alltid i vågor, för mig.
ett tag har jag bra självförtroende för mitt utseende,
andra dagar -har jag inte det.
men jag kan liksom inte visa detta för dig, alltså det GÅR inte.
jag tänker inte säga anledningen, men jag kan inte det.
och det gör inte det hela bättre.
jag kan inte vara på ett speciellt sätt mot dig.
jag kan inte visa mig intresserad.
tänk om jag skulle berätta,
och du inte alls känner så för mig.
att du inte ens hade tanken på att utveckla någonting.

jag kan inte gå runt såhär.
jag är helt svag i kroppen. det är som att den lever en helt egen värld.
den styrs inte av hjärnan längre.
någon som har något enkelt svar på hur jag ska göra,
skulle jag bli väldigt tacksam för svar.

You touched my heart, you touched my soul
You changed my life and all my goals
And love is blind and that I knew when
My heart was blinded by you
2007-09-25 @ 15:11:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0