Like a teardrop in your heart.

På något konstigt sätt, känns helgerna så jävla långa
när jag inte är runt er.
man tycker att det borde räcka med 5 dagar i veckan, men nej.
jag tänker hela tiden på oss, på alla otroliga minnen jag har med er.
och ja, ursäkta att jag tjatar på om min klass.
men jag älskar verkligen oss.
jag är så glad att vi har tid kvar, även om den bara rinner iväg.
jag kan inte tänka mig en skoltid utan er.

visserligen tjafsar vi och har våra anledningar till att störa
oss på varandra. men vi håller ihop för det, eller hur?

vi är som ett stort förhållande, ett par.
hur konstigt det än låter, så är det så.
vi älskar varandra men vi bråkar och stör oss för det.
andra tycker säkert att vi är hopplösa.
men det är vi - geeks.

vi struntar helt i vad andra tycker om oss,
so what om alla såg ner på oss under de första åren,
till och med de yngre?
vi stod kvar, med huvuderna högt ovanför marken.
vi bevisade att det går att hålla ihop.
vi bevisade att lycka finns.

för det är jag med er - lycklig.
2007-09-23 @ 17:12:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0