tankarna tar över.

Jag tvekar.
det är det jag gör, tvekar.
ska jag våga ge det en chans?
ska jag någonsin våga säga vem det handlar om- till någon?
kommer jag komma över det?
är det bara så att det bara är en engångs sak?
är det verkligen rätt?
så mycket tankar, dumma dumma hjärna.

men jag kan inte hjälpa att jag blir helt till mig när jag ser dig.
fast jag skäms, fyfan vad jag skäms.
skäms över att jag skäms.

sofia eller lisa; skulle vara bra om ni kunde meddela hur kvällen blir.
skulle bli väldigt tacksam :)
/emma
2007-09-22 @ 14:38:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0