the green mile

idag är jag hemma från skolan.
jag är hur förskyld som helst & jag orkade verkligen inte gå dit.
även om vi har peddo middag idag och slutar kl.13.
nej, usch.

så jag sitter här i min ensamhet och kollar på The green mile.
den är bra, men den är inte klar. så jag har lite kvar!

och sedan kommer filippa hit, vi ska ju faktiskt dansa ikväll!
även om jag inte orkar vara med och dansa ska jag åka med, det har jag bestämt.
jag vill ju vara med, men vi får se om min kropp tillåter det!

the tree emma's and harry hotter!
signing out.
2007-09-10 @ 11:28:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0